کدام اکانت ها بیشترین فالوور در تیک تاک دارند؟ یکی از شبکه های اجتماعی که است گه مثل بمب در دنیا صدا کرد. آن هم بخاطر آن که توانست به خوبی مخاطب را سرگرم کند.

تیک تاک یا tiktok نیز به مانند سایر سوشال مدیا های دیگر، قابلیت لایک کردن، افزایش فالوور و کامنت گذاری را دارد. به علاوه آن که می توانید پست های دیگران در به سایر افراد یا در شبکه های دیگر ارسال کنید.

طبق معمول هر شبکه اجتماعی، برخی از افراد بیشترین فالوور را برای خود جذب کرده اند که این نیز شامل حال تیک تاک نیز می شود. در ادامه این مطلب می توانید این افراد یا سلبریتی ها را بشناسید.

کدام افراد بیشترین فالوور را در تیک تاک دارند؟

اگر کنجکاو هستید که چه کسانی فالوور های بالایی دارند به لیست زیر دقت کنید:

1- Loren Gray

خواننده آمریکایی که اهل پنسیلوانیاست یکی از محبوب ترین افراد است که توانسته است افزایش فالوور تیک تاک خوبی را برای خود رقم بزند. این شخصیت شبکه های اجتماعی دارای 38.4 میلیون فالوور دارد.

تصویر زیر را حتما ببینید:

2- TikTok

اکانت اصلی خود تیک تاک نیز یکی از دارندگان فالوور در این شبکه اجتماعی است. انتظاری هم نداریم، بالاخره صاحب خانه است. این صفحه دارای بودن 36.6 میلیون رده دوم را به خود اختصاص داده است.

به تصویر دقت کنید.

3- Zach King

زک کینگ، ستاره تیک تاک و واینر آمریکایی که از قضا در یوتیوب هم فیلم سازی می کند، رده سوم بیشترین ها را به خود اختصاص داده است. این واینر دارای 32.8 میلیون فالوور در تیک تاک است.

4- Baby Ariel

Baby Ariel یا با نام واقعی اریل ربکا مارتین، خواننده و بازیگر فیلم های ویدیو شرکت های خدمات سوشال مدیا نیز با دارا بودن 30.2 میلیون فالوور در تیک تاک رده چهارم را به خود اختصاص دهد.

6- Riyaz

Riyaz Aly، بازیگر، اینفلونسر و فشن بلاگر هندی با شهرت خودت توانسته است، مقدار فالوور خوبی را در تیک تاک برای خود دست و پا کند. تعداد فالوور او در تیک تاک 27.8 میلیون است.

به تصویر زیر دقت کنید:

فالوور تیک تاک

7- LIVE TV

این اکانت برای پلتفرم خدمات شبکه های اجتماعی Musical.ly است که در شانگهای چین واقع بوده. ماهیت این اکانت، صفحه برند یا Brand Account است با دارا بودن 23.5 میلیون فالوور رتبه هفتم را دارد.

اکانت Musical.ly

source: 7 اکانت که بیشترین فالوور تیک تاک را دارند؟