افزایش فالوور اینستاگرام

حرید فالوور, افزایش فالوور, رشد و ریزش طبیعی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

چگونه سرچ اینستاگرام را ببندیم؟

هر کاربر اینستاگرام این تجربه را دارد که کسی را در این شبکه دنبال کند اما شاید شخصی نخواهد به هر دلیلی تاریخچه گشت و گذارهایش در اینستاگرام، آشکار باشد. در ادامه نحوه پنهان کردن تاریخچه اینستاگرام را شرح می‌دهیم:

 

پاک کردن تاریخچه جستجو- Search History

برای پاک کردن تاریخچه جستجوهای خود در اینستاگرام، می توانید از طریق دگمه “Clear Search History” اقدام کنید .نکته: این روش تاثیری قسمت search recommendations  ندارد یا پُست‌های پیشنهادی ندارد.

برای پاک کردن تاریخچه جستجوها:

۱-   به پروفایل اینستاگرام خود بروید.

۲-   در آیفون قسمت gear و در اندروید  خطوط سه نقطه ای را انتخاب کنید

۳-   به پایین صفحه رفته  و دگمه “Clear Search History” را انتخاب کنید.

با این کار تمام تاریخچه جستجوهای شما به صورت موقت پاک می‌شود و اگر دوباره پروفایل مورد نظر یا آن هشتگ به خصوص را جستجو کنید، دوباره در قسمت هیستوری دیده خواهند شد.

 

دکمه پنهان کردن

دگمه پنهان کردن مانند یک گنج پنهان است. اگر می‌خواهید یک اکانت از قسمت پیشنهادات (recommendations) پنهان باشد و با این وجود بازهم به سراغ آن اکانت بروید، چاره کار”دگمه پنهان کردن” است.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که یک عبارت به خصوص یا اکانت یک شخص به خصوص همیشه در قسمت تاریخچه جستجو پنهان باشد.

۱-   قسمت جستجو و بعد نوار جستجو را انتخاب کنید.

۲-   انگشت را روی پروفایل مورد نظر نگه دارید و گزینه “hide” یا “پنهان کردن” را انتخاب کنید.

 

محدود کردن دیده شدن مطالب غیر دلخواه

اگر می‌خواهید در قسمت پُست‌های پیشنهادی محدودیت اعمال کنید و نوع خاصی از مطالب را نبینید:

۱-   پُست مورد نظر را انتخاب کنید.

۲-   سه نقطه کناری نوار منو را انتخاب کنید

۳-   گزینه “see fewer posts like this” را انتخاب کنید.

با اعمال این تدابیر می‌توانید اینستاگرامی مطابق با میل خود داشته باشید. لذت ببرید!

source: چگونه سرا

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • خرید فالوور اینستاگرام
    • شنبه ۳۰ آذر ۹۸

    خرید فالوور اینستاگرام و کمک آن به کسب و کار های اینستاگرامی

    از زمانی که اینستاگرام به عنوان یکی از ابزار های توسعه کسب و کار معرفی شده است، اهمیت داشتن فالوور یک مزیت رقابتی مهم در این اپلیکیشن تلقی شده است. راهکار بسیاری برای بدست آوردن دنبال کننده وجود دارد اما نداشتن زمان و خواهان بودن رشد سریع دیده شدن بسیاری را بر آن می دارد که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنند.

    اینستاگرام همانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر همچون توییتر، فیسبوک و پینترست افزایش فالوور را مهم ترین ملاک بیشتر دیده شدن یا به عبارتی دیگر افزایش بازدید پیج شما معرفی کرده است اما ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا بالا بردن Follower یا دنبال کننده تا این حد اهمیت دارد؟

    افزایش فالوور چه اهمیتی برای کسب و کار من دارد؟

    کسانی که با علم دیجیتال مارکتینگ آشنا هستند، می دانند که اهمیت دیده شدن کسب و کار در بستر های آنلاین یا اینترنت بسیار سودمند است.

     هر چه بیشتر در دنیای وب و به خصوص در موتور جست و جوگر گوگل بیشتر دیده شوید، لینک شما بیشتر در صفحات وب دست به دست شود یا بیشترین لینک سازی برای شما شود، در صورت درست بودن همه فاکتور های کسب و کار، فروش و سود شما بیشتر می شود.

    حالا بیایید و این افزایش دیده شدن را در بستر این شبکه اجتماعی  و به خصوص اینستاگرام مارکتینگ را فرض کنید. مطمئنا چه تاثیر بسزایی بر رشد و سود کسب و کار شما می گذارد.

    به نمودار زیر دقت نمایید، به خوبی می توانید اهمیت داشتن فالوور در اینستا درک کنید. هم چنین برداشت می شود که بازار اینستاگرام چه مقدار پر رقابت است و هر چه که به سمت جلو پیش می رود بر رقابتی تر و سخت تر شدن فالوور زیاد در اینستاگرام افزوده می شود.

    خرید فالوور اینستاگرام

    این نمودار مربوط به سال 2018 است

    حال زمانی که شما اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنید در واقع شما دارید به بالا بردن میزان بازدید از پیج خود کمک می کنید و این هم سو است با بالا رفتن میزان سود و فروش در اینستاگرام است.

    همچنین بالا رفتن تدریجی دنبال کننده  به وسیله پکیج های افزایش فالوور فوری این مزیت را داراست که چون پروفایل های این کاربران همگی از جنس پیج اینستاگرام هستند، الگوریتم اینستاگرام برداشت می کند که صفحه کسب و کار یا شخصی شما در حال محبوب شدن است.

    فواید داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام به لحاظ روانشناسی تاثیرگذاری

    یکی از مزیت های مهم در داشتن فالوور بالا، افزایش نرخ تاثیرگذاری بر مخاطبانی است که از پیج شما دیدن می کنند. بدین معنی که وقتی فردی که به طریقی ( مانند دیدن پست یا ویدیو شما در اکسپلور اینستاگرام یا از طریق منشن شدن شما و...) با صفحه تان آشنا می شود، ناخودآگاه بر او تاثیر می گذارید.

    داستان از این قرار است که فرد هنگامی که اسم پیج را می بیند یا پست را بازدید می کند، بسیار تمایل دارد که از پروفایل شخصی پست گذار هم دیدن کند و اطلاعاتی را از افراد دنبال کننده، بیو اینستاگرام و سایر پست های او بدست آورد.

    بر منوال شخص در اولین حرکت، تعداد فالوور های پیج او را می بیند و بر این طریق او را مورد قضاوت و مقایسه قرار می دهد. اگر این پیج تعداد فالوور آن بالا باشد نتیجه مقایسه کاملا مثبت بوده، فرد بازدید کننده تحت تاثیر قرار گرفته و به صورت ناخودآگاه آن صفحه را موثر قلمداد می کند اما اگر فالوور های پیج افزایش نداشته باشد....

    "هر مقایسه‌ای با نوعی قضاوت کردن همراه است"

    این مقایسه نیز در مورد کامنت های پست اینستاگرام، لایک پست و البته مهم ترین فاکتور موفقیت در اینستاگرام، داشتن محتوا برجسته و کارآمد نیز صدق می کند.

    نکته مهم : در کنار خرید فالوور اینستاگرام، حتما و حتما به محتوایی که در داخل پیج خودتان می گذارید اهمیت دهید، چرا که تنها افزایش فالوور راهکار موثر نیست و می بایست محتوا شما نیز برای فرد بازدید کننده جذاب باشد.

    خرید فالوور اینستاگرام و محتوا

    بسیاری از افراد که قصد دارند کسب و کار یا بیزینسی را در اینستاگرام راه اندازی کنند در اولین اقدام شروع به خرید فالوور می کنند بدون آن که برای آن طرح ریزی و برنامه ریزی از جمله برنامه ریزی زمانی، مقداری و هزینه ای کرده باشند.

    بر خلاف این افراد بسیاری هم هستند که کاملا هوشمندانه اقدام کرده و در کنار بهترین برنامه ریزی مدونی که برای کسب و کار خود در اینستاگرام درست کرده اند، اقدام به خرید پکیج های فالوور فوری ارزان از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می کنند.

    نکته ای که در این بخش به نظر می رسد که باید رعایت کنید این است که وجود یک برنامه مشخص اعم از

    1. برنامه زمانی پست گذاری
    2.  برنامه ریزی در مورد مخاطب هدف
    3. برنامه ریزی محتوایی
    4. برنامه طرح های گرافیکی
    5. و...

    در کنار آن اقدام به خرید فالوور بسته به نوع هدف خود که فالوور واقعی فعال ایرانی یا خارجی، فالوور خانم یا دختر، همچنین بسته به میزان بودجه در نظر گرفته چه ارزان و چه هدفمند باشند، کند.

    کِی؟ کدوم و کی؟

     کی اقدام به خرید کنید ؟ افزایش فالوور اینستاگرام از طریق خرید بسته ها ی آن کاملا به شما بستگی به شما، برنامه ای که در ذهن خود برای کسب و کار یا پیج خود لحاظ کرده اید، دارد.

    کدوم بسته رو خریداری کنید؟ این سوال نیز باز هم کاملا به شما که چه مقدار هزینه برای خود و توسعه فالوور های خود کرده اید، دارد. اگر میزان بالای فالوور را مطلوب برای خود در نظر گرفته اید، کاملا معلوم است که هزینه بیشتر به نسبت بسته های ارزان تر می پردازید.

    " به عنوان پیشنهاد، باید بگوییم که این هزینه بیشتر کاملا ارزش سرمایه گذاری را دارد"

    کی یا به عبارتی دیگر از کدام سایت بخریم؟ این که ما بخواهیم بگوییم که ما بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام هستیم، کاملا خود پسندانه است و کاری ناشایست اما به جرئت می توان گفت که نتریتو به عنوان یکی از ارزان ترین سایت های خرید فالوور خودش را معرفی کرده است.

    کافی است که تصمیم بگیرید و اقدام کنید. آن وقت است که می توانید عملکرد نتریتو را مورد قضاوت قرار دهید. خرید فالوور اینستاگرام یک سرمایه گذاری کم ریسک برای شما محسوب می شود.

    source: خرید فالوور اینستاگرام و کمک آن به کسب و کار من

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • خرید فالوور اینستاگرام
    • دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸