چه روش هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام هست که باید بدانیم؟

اکنون که با کلمه اینفلوئنسر آشنا شدید، شاید شما هم دوست داشته باشید که به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید.

ابتدا باید یک حوزه مشخصی را که در آن علاقه و تخصص دارید پیدا کنید تا حرفی برای گفتن داشته باشید. در چند شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشید و مطمئن شوید که محتوایی تولید می کنید که در جذب مخاطب موثر است. فعالیت خود را باید به طور پیوسته ادامه دهید تا مخاطبانی را پیدا کنید. وقتی تولید محتوای خوبی داشته باشید رفته رفته فالوور های شما افزایش می یابد.

Making money from Instagram

خرید فالوور

زمانی که فالوورهای شما 1000 تا یک میلیون باشند میتوانید به کسب درآمد فکر کنید. اما خیلی مهم نیست که روی تعداد یا افزایش فالوور تمرکز زیادی داشته باشید. نرخ جذب مخاطب حتی با تعداد کمی فالوور اتفاق می افتد. اگر محتوای شما همه گیر شود مسلما افزایش هم خود به خود اتفاق می افتد.

بیشتر بخوان: تاآخر خرداد 99 میلیونی از اینستاگرام درآمد کسب کنید!! راهکارهای ساده و بدیهی

یکی از دلایلی که افراد بیشتری به این زمینه فعالیت علاقه مند می شوند، پیدا کردن اسپانسر برای خودشان است. چیزی که برندها به آن توجه می کنند میزان تعامل اینفلوئنسر با مخاطبان است و این به تعداد فالوور بستگی ندارد. حتی پیج هایی که فالوور زیادی نداشتند توانستند برای پست های خود اسپانسر داشته باشند.

اکنون برند ها به دنبال افراد تازه کار یعنی میکرو اینفلوئنسر ها هستند و باید این گونه اینفلوئنسر ها را برای تبلیغ محصولات خود قانع کنند.

تاثیر گذاران در شبکه های اجتماعی دارای جایگاه ویژه ای هستند و همیشه به دنبال رضایتمندی هواداران خود هستند. به همین دلیل با دقت فراوان برند ها را انتخاب می کنند چون در واقع از نوعی مسئولیت اجتماعی برخوردار هستند.

بد نیست که اکنون تعدادی از اینفلوئنسر های ایرانی را بشناسیم.

ایرانی های بسیاری چه داخل و چه خارج از کشور توانستند به اینفلوئنسرهای معروفی تبدیل شوند. اینفلوئنسرها در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند. در زمینه آرایش، طنز، ورزش، گردشگری و... .

soucre: کسب درآمد از اینستاگرام