بهتر است معرفی را با یکی از تاثیر گذارترین اینفلوئنسر ایرانی کنیم.

صدف بیوتی

اگر اهل چرخ زدن در اینستاگرام باشید امکان ندارد که برای یک بار هم که شده عکسی از صدف بیوتی ندیده باشید.

صدف بیوتی با نام صدف مسائلی در سال 94 پیچ خود را راه اندازی کرد. اون که در رشته شیمی تحصیل کرده است به دلیل علاقه مندی به لوازم آرایشی و ساخت آن ها قصد راه اندازی کارخانه لواز آرایشی را داشته است. صدف حدود یک و نیم بعد از راه اندازی پیج شروع به فعالیت حرفه ای کرد.

اینستاگرام صدف بیوتی

او به تولید ویدئوهای آموزش آرایش و مراقبت از پوست می پردازد. همچنین درباره لوازم آرایشی و کیفیت آن ها صحبت می کند. همچنین برندهای برتر لوازم آرایشی را معرفی می کند. به همین دلایل توانسته مخاطبان زیاد از جمله خانم ها را به خود جذب کند. او در مدت زمان کمی تعداد فالوورهایش میلیونی شدند.

صدف بیوتی تا زمانی که لوازم آرایش برندی را امتحان نکند به مخاطبان خود معرفی نمی کند. به همین دلیل توانسته اعتماد بسیاری از فالوورهای خود را جلب کند.

اینستاگرام صدف بیوتی

بسیار جای گفتن دارد که یک اینفلوئنسر ایرانی به عنوان تاثیر گذارترین اینفلوئنسر جهان شناخته شود. این موفقیت توسط یکی از معروف ترین مجله های آمریکایی، مجله فوربز، گفته شد.

اکنون صدف بیوتی 2.5 میلیون فالوور دارد

محمد امین کریم پور

کسانی که در زمینه طنز فعالیت دارند اکنون خیلی خوب توانسته اند فالوور جذب کنند. همه ی فیلم های طنزی که منتشر می کنند با فکر انجام شده است. اکنون برای بسیاری از فیلم های خود اسپانسر دارند.

محمد امین کریم پور

یکی از معروف ترین اینفلوئنسرهای ایرانی در زمینه طنز محمد امین کریم پور است. او از دوران دبیرستان فعالیت طنز پردازی خود را شروع کرده است. با روی کار آمدن اینستاگرام و ساخت دابسمش اکنون توانسته 4.7 میلیون نفر را با خود همراه کند.

این اینفلوئنسر ایرانی اکنون از اینستاگرام ماهیانه حدود 100 میلیون تومان درآمد دارد.

اکنون که با دو اینفلوئنسر بزرگسال را آشنا شدید، قصد داریم اینفلوئنسری کوچک که در زمینه سبک زندگی کودک  فعالیت دارد را معرفی کنیم.

 

پانیذ اسماعیلی

 

پانیذ اسماعیلی

پانیذ اسماعیلی متولد سال 93 است. پانیذ تک فرزند خانواده اسماعیلی است که در عرصه مدلینگ کودک اکنون از اینستاگرام فعالیت می کند. با حمایت های پدر و مادر پانیذ، او اکنون برای برندهای داخلی و خارجی تبلیغ می کند.

مادر پانیذ با انتشار عکس های دو نفری خود و دخترش و همچنین فیلم های پانیذ ماهانه درآمد زیادی بدست می آورند. آن ها با تعداد کمی فالوور شروع کردند و اکنون این دختر بچه کوچولو 1.3 میلیون فالوور دارد.

souce: پول درآوردن از اینستاگرام