درآمد رونالدو از اینستاگرام از درآمد او در سری A و تیم یوونتوس بیشتر است. میزان دریافتی او از تبلیغاتی که در پیج اینستاگرام خود می‌ گذارد بسیار بیشتر از دریافتی او از یک فصل فوتبال است؟ اما چرا؟

چرا رونالدو با این که جز یکی از بهترین بازیکن های فوتبال یا به عبارتی اسطوره ای برای خودش در این دنیای توپ است، بیشتر است. چرا تا این حد این موضوع که میزان فالوور او چقدر است، مهم بوده؟

درآمد رونالدو از اینستاگرام، موضوعی باورنکردنی

رونالدو اسطوره حال حاضر دنیای فوتبال و بیشتر گل زده در تمامی دقایق فوتبال، یکی از تاثیرگذار ترین افراد در اینستاگرام است. همچنین یکی از دارندگان بیشترین فالوور در اینستاگرام است.

زمانی که رونالدو فعالیت خود را در دنیای فوتبال شروع کرد، کسی باور نمی کرد که بتواند به این خوبی پله های موفقیت را طی کند و به بالاترین درجات ممکنه در فوتبال برسد.

شاید به توان گفت که تمامی این برتری را مدیون ممارست و تمرین بسیار و همچنین حمایت خانواده و خودش از خود است که توانسته است به نقطه برسد.

این فوتبالیست معروف علاوه بر دنیای فوتبال در اینستاگرام نیز در رتبه یک فالوور قرار دارد. او در پایان سال 97 توانست جای سلنا گومز را بگیرد و خود را آقای فالوور بنامد.

پیج اینستاگرام رونالدو:

خرید فالوور

رونالدو از تبلیغات اینستاگرام که در پیج خود می گذارید، چیزی در حدود 43 میلیون دلار درآمد دارد که از درآمد او در یوونتوس با مبلغ 39 میلیون دلار بیشتر است. آیا رونالدو سلبریتی است؟

آیا درآمد رونالدو از اینستاگرام او را یک سلبریتی می کند؟

به طور حتم جواب این سوال بله است. سلبریتی کسانی هستند که توانایی تاثیرگذاری عمیق بر کاربران یک شبکه اجتماعی را دارند. به همین خاطر او یک تاثیرگذار به شدت قوی است.

به همین دلیل است که میزان درآمد او از اینستاگرام به قدری است که می تواند دیگر فوتبال بازی نکند یا این که به حداقل های دنیای توپ راضی باشد.

اینستاگرام رونالدو

چطور مانند رونالدو این همه فالوور جمع کنیم؟

قطعا کسانی هستند که رویای داشتن فالوور هایی همانند کریستیانو رونالدو را دارند اما نمی دانند چطور می توانند این مقدار دست پیدا کنند یا حداقل با چه مقدار شروع کنند.

اگر شما به دنبال این هستند که سریع و فوری فالوور های خود را افزایش دهید و ارزان هم باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از بسته های خرید فالوور اینستاگرام از نتریتو است.

نتریتو به عنوان یکی از بهترین سایت خرید فالوور در ایران است که سعی کرده است کیفیت و پشتیانی و اعتماد به کاربران را به عنوان یک امر بدیعی بپذیرد.

در همین راستا شما می توانید از بسته های مختلف دیگر که به پیج اینستاگرام تان کمک می کند، استفاده کنید مانند :

source: درآمد رونالدو از اینستاگرام - رقمی باور نکردنی و سودی نابهنجار