برای کسب درآمد از igtv اینستاگرام آماده هستید؟

پلتفرم IGTV اینستاگرام قرار است به منبع درآمدی برای افراد تبدیل شود. این ویژگی در سال ۲۰۱۸ رو نمایی شد. این پلت فرم به صورت یک برنامه داخلی است که برای به اشتراک گذاری فیلم های بالای یک دقیقه مورد استفاده قرار می گیرد.

کسب درآمد از igtv اینستاگرام

تا قبل از این تمام کسانی که در اینستاگرام اینفلوئنسر بودند و هستند، از طریق جذب اسپانسر یا معرفی محصولات خود کسب درآمد میکردند. اما از زمانی که اینستاگرام تصمیم گرفت تبلیغات خود را به اینستاگرامر ها بدهد، کسب درآمد از این طریق بحث بسیار داغی شد.

روند نزولی IGTV اینستاگرام

با رونمایی IGTV، آن طور که اینستاگرام توقع داشت رشد نکرد و پس از گذشت حدود دو سال از تولد IGTV هنوز یوتیوب مکان محبوب مخاطبان برای به اشتراک گذاری ویدئوهای طولانی است. با معرفی این پلت فرم ممکن است رقابت بزرگی بین دو شبکه بزرگ یوتیوب و اینستاگرام به وجود بیاید ولی هنوز به طور کامل یوتیوبر ها تشویق به نقل مکان از یوتیوب به IGTV اینستاگرام نشده اند.

کسب درآمد از igtv اینستاگرام

خرید بازدید IGTV

اما با این حال اینستاگرام دست از رقابت بر نداشته است و قصد ندارد به همین راحتی کنار بکشد. تولد IGTV درآمدهای هنگفتی را در آینده برای آن در پی دارد. پس قطعا شاهد تلاش اینستاگرام برای افزایش مخاطبان بخش ویدئویی هستیم.

اینستاگرام از طریق استوری ها درآمد کسب می کند و در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد دلار از طریق استوری درآمد داشته است. اما چون تاکنون تبلیغات خود را وارد IGTV نکرده است سازندگان محتوا حضور پر رنگی در این بخش نداشته اند.

source: کسب درآمد از IGVT اینستاگرام